Wizualizacja fal uderzeniowych

Uwaga!

Zwróć uwagę na datę.

Ten materiał (cokolwiek to jest) został stworzony w czasach gdy nie było Blendera z serii 2.8, i może być PRZESTARZAŁY! Blender rozwija się bardzo szybko.

Cząstki można wykorzystać do pokazania fali uderzeniowej.
W tym poradniku pokazuję jak można zrobić prostą animację w której widać powstające fale uderzeniowe. Udało się nawet pokazać zarodki eksplozji. Zapraszam! W materiale wideo przedstawiam bardzo prosty sposób na zrobienie animacji, w której widać fale uderzeniowe rozchodzące się w płynie. Wykorzystuję do tego celu metodę wyświetlania cząstek w Widoku 3d, która pokazuje ich prędkości. Render z widoku 3d przy wykorzystaniu OpenGL daje bardzo dobre wyniki, a cały proces, pomijając obciążenie generowane przez symulacje jest dość szybki. Zapraszam do oglądania! 🙂 Ten materiał bazuje na wiedzy przekazanej w Kursie w częsci dotyczącej cząstek, a szczególnie ich wyświetlania.
Polski Kurs Blendera: Wizualizacja fal uderzeniowych

Wasze przemyślenia

A u mnie spływają powoli jak budyń po ścianie. 🙂 Wyszła lawa a nie wiatr. Ciekawa zabawa z tymi cząstkami.

Tak też myślę, co nie zmienia faktu, że kopiowałem wszystko to co udało mi się wyłapać na Twoim filmie:)

Kurcze, staram się kopiować Twoje ustawienia, ale u mnie cząsteczki zachowują się całkiem inaczej:/

No, bo ich działanie zależy od wielu rzeczy. Może masz inne czasy, albo inne tarcia na koliderach, kto wie 🙂 Jest masa zmiennych 🙂

Pozostaw odpowiedź utatek Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *