/  Poradniki  /  halo

Spis według wybranego kluczarazem 3

Wszystkie wpisy z elementem "halo".

Materiały: model Halo

Dawno już nie było niczego na temat materiałów w Blender Internal. Okazuje się, że można jeszcze dać im szansę, ponieważ posiadają sporo ciekawych własności. Tym razem bohaterem poradnika jest nie sam materiał, ale ich rodzaj. Materiały w Blenderze (w Internalu) mogą być powierzchniowe, krawędziowe, wierzchołkowe i objętościowe. Jak na razie Cycles nie posiada tak szerokiej... zobacz całość

Cząstki: Render: Halo

Renderowanie cząstek w modelu prezentacji Halo. Opowiadam o opcji Trail Count. Samo renderowanie zależne jest od ustawień materiału Halo, który opowiedziałem w innym poradniku. Zapraszam do zapoznania się z prostym efektem „strug” lub „strumieni”, który można otrzymać za pomocą zaledwie trzech nowych parametrów, o których nigdy wcześniej nie było mowy! zobacz całość