/  Poradniki  /  krzywe

Spis według wybranego kluczarazem 6

Wszystkie wpisy z elementem "krzywe".

Wstawianie nowych obiektów

Wstawianie nowych obiektów, nie tylko standardowych, ale także pochodzących ze wtyczek i addonów. Opowiadam o prawie wszystkim, co można wstawić do Blendera. Jest parę słów o imporcie, instancjach, i zapisywaniu presetów poszczególnych wtyczek. Materiał przeznaczony jest dla osób początkujących, ale tłumaczenie jest na normalnym poziomie - po prostu pomijam drobne szczegóły. zobacz całość

Krzywe: działanie i rodzaje uchwytów krzywych

Podczas edycji krzywych w Widoku3D lub w trakcie animacji, przy wierzchołkach krzywej mogą pojawiać się różne rodzaje uchwytów. W tym poradniku opowiadam, czym się te uchwyty różnią. W materiale wideo przedstawiam podsumowanie i ujednolicenie wiadomości na temat rodzaju uchwytów, jakie znajdziemy w różnych rodzajach krzywych w Blenderze. Chodzi o krzywe Beziera, Nurbsy i inne tego... zobacz całość