Tygodniowa przerwa

Ogłoszenie na temat tygodnia przerwy spowodowanej wyjazdem.

Przerwa

Niniejszym 🙂 (lubię to słowo, bo jest śmieszne), ogłaszam to, co już było ogłoszone na kursie, to znaczy – przerwę trwającą tydzień. Wznawiamy pracę w okolicach 5-tego lutego. Pod koniec tego tygodnia, zatem przed piątym – umieszczę nowe tutoriale aby można było dalej poznawać Blednera. Przerwę ogłaszam z powodu nieobecności – muszę wyjechać na parę dni.
ID: 226

Wasze przemyślenia

Komentarze dodane w poprzedniej wersji serwisu:
Empire – 30-01-’12 11:40
kilka luźnych myśli: – przydałoby się jakieś miejsce na wrzucanie pomysłów nie związanych z żadnym już istniejącym wpisem na stronie. Jeden kolega chce ogień, ja chce coś innego, ktoś inny coś jeszcze… – jak już chcenia: a ja chce tutka jak robić krzywe (linie, płaszczyzny itp), bo nie wierzę żeby to trzeba było robić ręcznie za pomocą loopcutów i subdivideów – pamiętaj o wyświetlaniu skrótów klawiszowych w tutkach, bardzo pomagają! – może to było gdzieś i mi umknęło, ale zauważyłem że jak robisz coś na szybko na zajęciach to korzystasz z jakiegoś takiego tricku żeby np przyciągnąć jeden vertex do drugiego. Nie widzę tego w żadnym tutku o snappingu, było to gdzieś? Da się coś takiego zrobić z edgem lub face’em?
piotao
piotao – 02-02-’12 23:06
Dzięki za sugestię. Może warto byłoby postawić jakieś forum, czy coś… te strony to tylko dość prymitywny blog na razie. Co do snappingu, zwróć uwagę na to, czy jest przyciąganie do siatki, czy do wierzchołków (oraz zawsze Shift+Ctrl+Tab dla zmiany trybu) – a potem przyciąganie działa z klawiszem Ctrl w trybie grab. Może korzystałem też z Shift+S i wyrównania tego typu. Nie wiem 🙂